Reklamacje

Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta :
osobiście pod adresem : CH MAXIMUS HALA A48 "M-BUT MARIAN ADAMCZYK", AL. KATOWICKA 62, 05-830 NADARZYN
pisemnie na adres: CH MAXIMUS HALA A48 "M-BUT MARIAN ADAMCZYK", AL. KATOWICKA 62, 05-830 NADARZYN
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: m-but@m-but.pl

 

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
-żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Zachęcamy do pobrania i wypełnienia formularzu reklamacyjnego.pdf

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia (przyjęcie reklamowanego towaru wraz z opisem).

Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

 

Dostarczenie reklamowanego produktu.

Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o podanie danych do odbioru reklamowanego produktu przez firmę obsługującą przesyłki kurierskie SIÓDEMKA( koszt ponosi sprzedawca). 

 

Szczegółowe informacje na temat przysługujących praw konsumentowi w związku reklamowanym towarem znajdą Państwo poniżej :

REKLAMACJA PRODUKTU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY.PDF



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl